MARIA




Gissa vilken dag det är idaaaag??? Jo det är min namnsdag! 28 februari - Maria. Grattis alla Marior från mig!

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dagen.. Den har varit minst sagt galen och började inte speciellt bra. Det börjat egentligen inatt då jag låg i flera timmar utan att kunna sova, sen funkade inte alarmet imorse och pappas väckning vaknar jag aldrig riktigt av. Så 07.07 så kom mamma in och frågade mig om jag verkligen skulle hinna till bussen. Så jag fick ruscha upp och missade frukosten och även alla papper jag hade tänkt att lämna in, t.ex. so-uppsatsen och alla gymnasiesökningar och sånt. Så jag har gått omkring och varit hungrig hela dagen också.. Så förlåt alla jag varit grinig mot idag!

Och ni får nöja er med webkamerabilder för jag har inte ork till något annat just nu. Det är så mycket läxor och saker som jag egentligen borde göra, men så sätter jag mig här i stället... Fy på mig!


Nu ska jag och mamma äta massor av middag och så ska jag öva på fiolen.
Vi höres ♥

Kommentera här: