plugg




Har precis varit ute och gått en långpromenad med mamma och Jenna. Detta har varit en hemsk dag med många minnen samlade. Jennas bästa vän dog igår och två till av hennes vänner ligger allvarligt skadade på sjukhus men kommer antagligen att överleva. Det är så himla hemskt när sånt här händer! Hon var alldeles för ung för att försvinna ur livet! Och att alkohol kan få en att göra såna saker som man egentligen vet är livsfarliga, men ändå kunna vara så bra att man kan försöka rädda någon på grund av den..

Ja nej nu ska jag inte vara så dramatisk, det är bara lite halvkonstig stämning här hemma idag. Men nu ska jag sätta mig och plugga hemkunskap, sen måste jag plugga tyska och engelska också.. suck. Ibland är det surt att jag ska gå och kolla på skolor. Hoppas ni har en bättre 30 januari än jag har. puss ♥

Kommentera här: