Bringing me hope



Underbar dag, och jag måste bara påpeka igen att min släkt inte är riktigt klok! Det går inte att träffa
människorna utan att skratta! Har fått massa fina presenter, men den bästa måste nog vart en av dom
från mormor. Hon hade tejpat upp "16 slantar" på ett långsmalt papper (ca 2x20 cm) hahah, det såg ut
som en sån där flugfälla (ett papper med massa klister på om ni vet vad jag menar). Höll på att garva
ihjäl mig. Fick även tid att prata med min älskade syster, lika skrattig som vanligt. Men det var skönt att
få höra hennes röst på riktigt, inte bara dålig skype eller msn, även om vi hann med det också.

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, jag har iaf hittills haft en jättebra
dag och börjar redan bli trött. Men lite längre till ska jag väl hålla mig vaken!
Hoppas ni har haft en bra dag också. Här har det iaf varit stekande hett i solen!


Kommentera här: