Tro på dig själv, det är vad det handlar om..



Hej på er! Födelsedagen har börjat bra. Blev väckt för ett tag sen med några paket,
en sjuuuuuukt söt Lilla My-mugg som jag har tjatat om haha! Trodde dock inte att jag
skulle få den, hade planerat att ge en sån till en kompis, men nejnej, nu är den min :D
Sen fick jag massa euro till Italienresan och det bästa hahahah... en bricka till datorn så
jag slipper bränna mig på benen när jag sitter i sängen med datorn. Den är verkligen perfekt!
Brukar sitta med kuddar eller täcket för efter ett tag gör det ju verkligen ont i benen. Så det
tipsar jag verkligen om, otroligt skönt!!

Klädseln idag som ni nog inte ser så bra är från H&M, jätteskön sommarklänning!
Kostar antingen 99 kr eller 199 kr. Och namnet på inlägget blev lite Arthur-inspirerat,
åh vad den låten är gryyyym! Älskar den!

Farmor, farfar, mormor och morbror kommer lite senare, så innan dess måste vi hinna
med att göra den årliga jordgubbstårtan (haft varje år! t.om. när jag fyllde ett halvt år),
sen ska vi göra någon vaniljbulle-sak. Jaja, måste skynda mig iväg och baka, ha det
jättebra!

Kommentera här: