o sole mio


Åh min kära fina blogg.. *host host*. Jag vet inte riktigt varför det inte kom något inlägg igår, menmen. Igår satt jag och Elisabet och tittade på massa nostalgisaker på youtube. T.ex. alla iprenreklamer!! Shit dom e ju såå grymma! Och fick höra i klassen att man skulle se Snälla Åke, och den va också såå kul! Och så har vi farbror Frej och Galenskaparna!! Åhhh, jag skrattade såå mycket!!

Idag har varit en skön dag, hälften av klassen var typ och gjorde PISA-prov idag. Bella och jag har typ bara suttit och inte gjort någonting idag bara därför. Vi badade på jumpan och Jenna var där och var extralärare åt oss.

Alltså bussresan hem.. Jag var otroligt trött och satt och pratade med Jenny och Lina. Lina bestämde sig för att sitta åt fel håll på stolen och luta sig mot ryggstödet på stolen framför, plötsligt så åker vi på ett gupp och Lina typ "hoppar" upp och så hör man ett litet skrik. Så när jag kollar så har hon åkt ner mellan sätet och ryggstödet framför med rumpan och sitter fast!! Shit va vi garva! Jenny hjälpte henne loss och så pratade vi lite om det och så skulle Lina visa på ett ungefär hur det hade gått till, så faller hon ner igen. Jenny och jag bestämmer oss för att ta kort och då faller hon ännu längre ner och till slut sitter hon på golvet med ben, armar och huvud uppåt. JÖSSES!! Jag skulle ha visat er en bild, men Jenny kunde inte skicka den till mig, så det blir inget med det.

Imorgon är det konsert i skolan med Rotary. Så jag stannar i skolan för att repa och sedan ha konsert, så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon. Så ni får ha en underbar fredag och kolla gärna på Så ska det låta imorgon, för jag är med:)

Galenskaparna - Pappa jag vill ha en italienare

Kommentarer:

1 LADY UMBRELLA:

skriven

allt bra? :)

Kommentera här: