Giving you alot


Måndag kväll och borde gå och lägga mig.

Usch vad folk tror/tänker fel hela tiden. Jag är precis likadan och jag förstår inte varför det måste vara så, varför det har blivit så. Den där dumma svartsjukan som man inte vet var man ska göra av. Det finns så mycket som man aldrig någonsin trodde man skulle bry sig om, som nu bara är det viktigaste i hela världen. Det finns så många val att göra, så många vägar att ta och man vet aldrig vilken som är rätt förrän man valt någon. Jag vet inte vad det är med mig idag, vill bara skriva av mig massor som jag inte ens visste fanns här.


Fick reda på att man kan få ett märke på scouterna för att man bloggar om vad man gjort under scoutkvällen i två månader, tänker egentligen inte göra det meen.. jag lovade att göra det idag och även om det mest var på skämt så tänkte jag nu göra det.
Idag gjorde vi inte så mycket, vi gick och plockade skräp i skogen och bara allmänt typ gick en promenad och pratade skit. Sen lekte vi lite lekar och försökte komma på något att göra och sen helt plötsligt var det slut. Det gick jättefort! Jag vet helt ärligt egentligen inte varför jag går kvar, det är nog mest för att träffa människorna och slösa lite måndagskvällar haha!

Kommentera här: