Hejsan! Sitter just nu i min säng och ska ...

Hejsan! Sitter just nu i min säng och ska försöka plugga. Det är inte helt lätt när man inte fick nån sömn inatt. Ögonen vill bara falla ihop, men när jag väl får sova så går det inte, varför blir jag alltid såhär när jag mår hemskt? Jag kan inte sluta frysa, skaka, magen krampar hela tiden, jag får inte i mig nåt och jag vill bara gråta hela tiden. Det var inte meningen att jag skulle skriva nåt sånt här egentligen, men jag blir alltid mer deppig när jag är trött. Jag har ingen stor anledning till att starta datorn, så den får stå idag, det blir inget inlägg därifrån. Jag har sovmorgon imorgon så jag ska försöka gå och lägga mig hyfsat tidigt så jag får sova ut lite, vi får se om det funkar inatt. Nej, nu känner jag hur engelskan bara skriker mitt namn. Så jag får väl ta och börja. Ha det bra, kram!

Kommentera här: