Coldplay - kärlek





Mobilbilder ifrån min fina kväll med Coldplay! En riktigt fin historia faktiskt.. Min syster hittade ett extrasläpp på biljetter i somras, vi fick tag på två stycken och jag sa att jag gärna följde med (för musiken är ju ändå bra!). Vi skulle få skymd sikt och trodde typ att vi skulle få sitta bakom scenen eller någonting. När vi väl kom dit hade vi i princip ståplatser, fast en nivå upp, så vi såg över allas huvuden. Jättenära tyckte jag och den skymda sikten hände 2 gånger under hela kvällen.
 
Dom spelade in konserten (låten Paradise) för att dom skulle ha med den i en video i USA, någonting om att stödja cancer osv. Efter det såg vi att dom började spärra av precis framför oss och att en liten plattform som varit där hela tiden plötsligt hade blivit en liten scen. Och det hela slutade med att dom gick precis framför oss, ca 1 m ifrån och man kunde röra dom och allting! Helt galet och jag är så himla lycklig!!!
Coldplay är så himla mycket mer nu än dom var innan för mig. Hela showen var verkligen fint uppbyggd, dom hade konfetti i form av fjärilar, kastade upp bollar, hade raketer, man fick armband som skulle lysa när någon tryckte på en knapp. Allting var verkligen så himla bra!

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Åhh, gud vad kul. Önskar jag var där!

Svar: Jaa det var verkligen värt dom hundralapparna man betalade! Jag känner mig så himla lycklig haha :)
Karolina

2 Josefine:

skriven

men åh var du där, avis jag blir nu :)

Svar: Jag förstår det, och jaa jag var verkligen där. Något av det bästa jag gjort :D
Karolina

Kommentera här: