Lite mer av det goda

 
Hej på er allihopa! Idag är det ju alltså sista dagen på året och min dag har varit totalt kaos hittills. Åkte in till stan för att hitta någonting att ha på mig, har bara en nödlösning här hemma.. Men jag hittade ingenting.. surprise! Sen skulle jag köpa lite lunch att ta med hem, kylen är inte överdrivet full. Men mitt kort vägrade, så det var bara att låta det vara och åka hem (självklart missade jag bussen med 1 min...) 
 
Jag och syster åkte alltså hem igår för att få fira in året med vännerna här hemma istället. Det blev alltså ett par timmar på tåg och någon timme väntandes på ett anslutningståg. Drickan ni ser på bilden är ingenting jag rekommenderar, verkligen inte. Kaffet var slut på Pressbyrån i Gävle, så jag tänkte prova en annan sorts kaffe, men det smakade verkligen inte alls gott. Jag var tvungen att slänga bort den! Till att börja med luktade den svinäckligt, men jag tänkte att smaken kanske kunde vara annorlunda, men icke.. Den smakade likadant som den luktade, bläää. 
 
 
Jag hoppas ni får ett alldeles underbart slut på detta år , förhoppningsvis lite mindre förkylda än jag också haha. Massa kramar! 
 

Kommentera här: