We're holding on, ready for a new fight

Dagens äventyr:
Mamma och jag tog sovmorgon imorse och sen tog vi oss ut på fina äventyr. Vi tänkte ta en dag med längdskidor och åkte upp i skogen, halvvägs så var det inte sandat mer och nästan bara is. Men cool mamma som jag har så sa hon bara: Äsch, farfar får komma och hämta oss om vi fastnar!
Väl uppe och igång började vi fint med en utförsbacke, spåren hade försvunnit och snön var täckt med is, jotack det var svårt att hålla sig på benen! Samtidigt hade det även börjat snöa, men vi tog oss runt och var båda två helt färdiga när vi var klara. Vi gick in i "värmestugan" och skulle äta vår matsäck, som egentligen skulle vara korv, men när vi inte var tillräckligt intresserade av elden så struntade vi i alltihop och åkte tillbaka hem igen.

Nu ska vi åka strax till farmor och farfar på middag och efter det tror jag nästan att jag borde sova, heeelt galet trött! Jag hoppas eran dag har varit bra, skola, lov, vad ni än har gjort. Kram!

Kommentera här: