It's what all the people do

 
Jag försöker vara duktig och prioritera olika saker, men hur jag än gör inser jag efter ett tag att jag återigen bara gjort ett försök. Bloggen blir tyvärr tyvärr lite lidande, trots att jag faktiskt har en stor lust till att både fota, skriva, göra kollage och hitta tips och inspiration. Men trots att jag mår lite halvsisådär och har en hel del skolgrejer att göra (+ att försöka ha ett litet liv också), gör jag mitt bästa för att hinna med allt. Och så tänker jag fortsätta tills jag återgår till normala rutiner igen! 
 
Bilden är från årets första grillning i helgen som precis varit, supergott vill jag lova! Och imorgon är det Valborg, och planerna ligger lite och flyter just nu. Jag vet inte vad jag vill göra. Och så har jag hört att det ska bli lite tråkigt väder också.. Sämst! Det här året har gått så himla fort inser jag nu, jag minns precis vad jag gjorde förra året, och det känns både nära men långt borta på samma gång. Något roligt ska jag väl ändå kunna hitta på! 
 
 
Jag säger godnatt och önskar er en riktigt bra dag imorgon, jag hoppas att jag har fel med vädret och att alla som vill vara ute kan få vara det utan att bli dyngsura! (Eller frysa ihjäl eller så) Nu ska jag (fortsätta) försöka pigga på mig lite, vi hörs darlings ♥
 

Kommentera här: