2013 - del 2

 
Juni
Jag återförenades med min fina syster då jag åkte och hälsade på henne. Det blev också första gången jag flög själv!
Några vänner tog studenten och vi firade i en park!
Jag åkte med på en båttur på havet och åt en härlig lunch med mamma
Vi bilade ner till Tyskland för att hälsa på syster igen. 
Jag fyllde hela 18 år och firade med en blommig och somrig klänning, precis som det ska vara!
 
Juli

Vi fick besök av amerikanska släktingar och åkte till Skansen!
Jag åkte med min en av mina bästa vänner och upplevde en av Paris sidor 
Jag hade fina dagar på mormors lantställe, samtidigt lyckades brunnen ta eld så inget vatten fungerade, wiie!
 
Augusti
Familjen åkte till Gotland och jag & mamma rev golv, mördarträningspass!
Jag slingade håret, min första hårförändring någonsin! Jag ville gå mot den färg jag hade när jag var yngre.
Jag och familjen gick på invigningen av Tele2 arena och fick lyssna på Robyn, Lars Winnerbäck och Kent () Jag hade dock migrän under konserten tyvärr...
 
September

Jag lapade årets sista solstrålar
Skolan ordnade ett utbyte till Tyskland för tyskaelever. Jag åkte Lüneburg och lärde känna otroligt många nya människor, både tyska och svenska
Jag hade en konsert med symfoniorkestern efter ännu en vecka i Tyskland - denna gången alltså med symfan
 
Oktober
Jag gick ut till Djurgården för att fota den underbart fina hösten
Jag fick jobb på ett supermysigt konditori!
 
November

Jag åkte till min gamla hemstad för att träffa mina bästa högstadievänner!
Den här hösten har varit ett helvete pluggmässigt
Ett av årets bästa köp
 
December
I december börjar alltid alla julkonserter, och i skolan gjorde vi likadant!
 Jag åkte och kikade på min gamla skolas stora luciatåg..
...och hade såklart några egna
Jag har jobbat varje helg sen jag fick jobbet, jag har långa pass och hinner alltså inte mycket annat därför. Men jag gillar det och får in pengar, så jag klagar inte
 
 Resten vet ni. Nu är det bara att försöka toppa det här året ♥
 

Kommentera här: