The list

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - En hel del grejer, bland annat flög jag för första gången själv och bytte hårfärg för första gången! 
 
 
Hur har ditt 2013 varit? - Allt som allt har det varit jättebra! Alla resor, personer och små bra händelser väger upp allt det dåliga!
 
Blev du kär i år? - Inte kär direkt, men det är hur som helst inte något som dragit ner mitt år.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?- Oj, flera. När jag flög själv till min saknade syster, när jag fyllde 18 år, när jag fick uppleva Paris. Saker som när jag fick ha ett luciatåg igen efter två års uppehåll. 
 
Vad är din största framgång under 2013? - Att jag lyckades avsluta skolåret med bra betyg, men framförallt att jag faktiskt har lyckats hitta en plan för när jag går ut skolan. 
 
 

Höll du några av dina nyårslöften? - Jag brukar glömma bort allt det där med nyårslöften och tänka att det är för sent om man inte gör det på nyår haha
 
Bästa köpet? -  Som jag skrev i ett av inläggen är ett av dom mina Johnny Bulls, älskar dom! Men också resorna!
 
Vad spenderade du mest pengar på? - Over all blir det väl alltid mat... Nu på slutet av det här året har jag börjat unna mig lite dyrare saker dock.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? - Jag är sämst på att komma ihåg vilka låtar som kommer från vilket år.. Men det finns en möjlighet att De Vet Du kommer vara kvar eftersom jag och syrris lyckades titta på hela deras serie haha!
 
Vem har du umgåtts mest med? - Jag önskar att jag hade hunnit träffat många fler av mina vänner under året. Dom jag har umgåtts mest med är väl alla klassisar, Alex och syrris.
 
Favoritserie? - Grey's Anatomy är föralltid den största favoriten, men sen har jag bland annat fastnat vid Pretty Little Liars, Hart of Dixie och Gossip Girl nu när jag kikar från början igen.
 
Har du haft ett förhållande under 2013? - Nej. Jag trodde det skulle bli jobbigt, men det har varit riktigt skönt att få hitta mig själv utan att vara "fast" vid någon annan. 
 
Vart reste du under 2013? - Jag åkte till Tyskland 5 gånger, Gotland ett flertal gånger, till mormors och vårt egna lantställe och till Paris!
 
 
Är det något du saknat under 2013 och vill ha 2014? - Det enda jag kan komma ihåg är att jag önskar att jag hade haft mer tid till träningen. Något som jag vet att jag kommer ta tag i redan efter lovet!
 
Vad gjorde du på din födelsedag? - Jag hade precis kommit hem från Tyskland och var hemma och firade med familj och släkt. En lugn och skön dag!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja absolut, bland annat när jag fick min kamera, när jag fick träffa min syrris efter några månader isär, när jag fick chansen att stå på en scen hur mycket folk som helst i publiken och framföra en låt jag skrivit själv med en hel orkester bakom mig. Samt dom stunderna då jag uppskattar familjen, vännerna och hela mitt liv lite extra. Då blir jag glad ♥
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Jag vet inte, förmodligen. Men det är dumt att tänka så! Jag är glad över mitt år och försöker göra nästa år ännu bättre istället. Fokusera på alla bra saker och göra mitt bästa för att få till fler sådana stunder!
 
Vem saknade du? - Det finns alltid personer man saknar, men det som var jobbigast var att vara utan syrris som jag annars träffar varje dag.
 
 
 
De bästa nya människorna du träffade? - Jag kan inte ens komma på om jag har träffat några nya människor haha. Hjärnan tycker väl att jag känt allesammans i en evighet!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Var inte rädd för att ta för dig! Uppskatta det du har, men var inte rädd för att sträva mot det nya och försök alltid göra ditt bästa, så långt du går. Om det inte går hela vägen har du i alla fall försökt ♥ 
 
 

Kommentera här: