It happens to everyone

Min räddare i nöden! ♥
 

Efter ett skönt träningspass drar jag mig iväg in mot stan för att träffa min fina Alex, det var alldeles för länge sen vi sågs nu! Tittade ut genom fönstret för att se vad det är för väder och vill bara dö, det regnar idag igen. Hur mycket jag än längtar till våren, så är det ändå bättre med kallt väder än regn och snöblask.
 
Mamma har lovat mig att vi ska åka och försöka hitta ett par stövlar till mig i helgen, känns ganska nödvändigt att ha ett par om det ska fortsätta såhär. Dom jag har är knallrosa och jag har haft dom sedan jag gick i 4an, jag tror att det är okej att få införskaffa sig ett nytt par nu haha.
 
 
Utan min lilla rosa bok skulle mitt liv vara kaos nu. Jag skulle låta allt plugg vara "till senare" och min lata sida skulle ta över mitt liv igen. Som jag sagt förut försöker jag få upp betygen det där lilla extra nu och det är någonting jag vill tipsa er om, man känner sig lite som en pluggis, men det är det värt i slutet! ♥
 

Kommentera här: