They're playing my song

 
 
Somnade med huvudvärk igår och vaknade med den nyss också, yes vad skönt! Jag tror att jag har glömt bort att berätta det, men jag har friluftsdag i skolan idag, och antingen åker man till Romme och skidar på lite, eller så gör man någonting valfritt här hemma. Jag valde bort Romme för att jag skulle få sova ut (man åker klockan 6 från stan...), det har varit så mycket kaos nu att jag prioriterar bort min hälsa, vilket bara är helt sjukt. Så istället för Romme ska jag strax åka och träna lite, första gången på alldeles för länge, jag som verkligen hade någonting igång!
 
Det blev hur som helst en liten gourmet-frukost nyss för att kickstarta dagen på bästa sätt. (Jag borde seriöst skaffa en kategori som heter mat haha.) Och alldeles strax rör jag mig mot gymmet. Jag hör av mig lite senare med resten av dagens planer!
 
 

Kommentera här: