Påsktider

Svart - Valentina (Italien)/Baslack - Essence (Italien)/Mintgrönt - Isadora (spring -12)
 
Påsken till ära fixade jag till naglarna lite i veckan. Det var länge sen jag hade svarta naglar, så jag kände att det var dags. Men för att göra det hela lite roligare blandade jag in den mintgröna färgen också, mycket snyggare att blanda när man ska använda svart enligt mig! Det svarta får representera långfredagen, och det gröna kändes lite påskigt. 
 
 
Update; Dom italienska lacken köpte min syster i Italien när hon bodde där, och nu använder jag dom för att dom inte ska torka medan hon är borta. Så jag vet tyvärr inte vart man kan få tag på dom. Det mintgröna från Isadora är köpt på Åhléns och jag har faktiskt ingen koll på om det finns kvar i butik. Men om det finns skulle det kunna finnas på Åhléns, H&M, Kicks, Lindex etc. Eller googla! (Det är färgen 729 Marzipan)
 

Kommentera här: