Pictures in my head

PinterestHipster Disney Pictures | via TumblrPinterestMe Too ❤thank you for existing. | via TumblrPinterestMyDreamsNeverDie | via TumblrDreαm & Ноρe17 | via TumblrDream | via Tumblr
 
Hallå på er! Det känns som att jag har börjat få in en vana att blogga precis innan jag går och lägger mig.. Lite småjobbigt. Någonting som ändå är positivt är att jag har lyckats få igång min dator genom att hitta och rensa bort hur många virus som helst haha. Jag borde verkligen lära mig att kolla sånt där lite oftare. Jag hade en superskön dag och hann sova hela 12 timmar innan jag behövde vakna och bege mig till skolan för en otroligt chill dag. På eftermiddagen hade vi symfoniorkester, och idag var det så trångt att jag lyckades hamna precis framför trumpeterna och hade inga öronproppar. Det är något av det jobbigaste som finns, herregud vad jag har ont i öronen! Men jag ska inte klaga, jag borde helt enkelt ha haft öronproppar.
 
 
Imorgon kommer ännu en skön dag då jag inte börjar förrän halv tre. Jag måste in till skolan och lämna in ett av dom sista skolarbetena dock, men jag kommer ändå hinna sova ut en natt till, någonting jag verkligen är i behov av just nu. Godnatt mina fina, glöm inte att hitta lite inspiration från bilderna här ovanför innan ni klickar er vidare till någon annan sida ♥
 

Kommentera här: