Skillnaden på ditt och mitt

 
Vaxholm
 
Det har varit en händelsefull och rolig dag för min del. Jag åkte in för att ha en lektion, där läraren inte kom.. Istället följde jag med när alla skulle tåga till Zinken för Läroverksfejden (som drog igång idag). Riktigt roligt att vi ändå var så pass många som var med och hejade. Jag gick dock innan alla tävlingar började, och hörde i efterhand att det tyvärr hände lite trista saker under tävlingarna. Jag gick istället och träffade Alex för en liten uppdatering av livet och sen sprang jag tillbaka till skolan för kakfest med tyskarna. 
 
 
Under kvällen fick jag samtal från föräldrarna som hade sprungit in och handlat och kommit tillbaka till en bil med krossad ruta och stulna grejer. Riktigt tråkigt att folk inte verkar förstå vad som är deras och inte!! Jag kan inte tänka mig att det finns en enda anledning där jag skulle tycka att stöld är okej. Så jag är både ledsen och förbannad över att någon människa i världen har mage att ta av andra. Jag är bara glad över att det inte var något mycket värre som försvann och att hela familjen är okej ♥
 

Kommentera här: