Gone and away

 
Bikini och dunväst är nerpackade - jag är redo för allt sorts väder! 
 
Idag är det äntligen dags att ta mitt pick och pack och åka bort. Jag stannar inom detta lands gränser den här gången, men det ska bli så fantastiskt skönt att få komma iväg lite. Resan dit blir lång och ensam, då jag åker själv, men jag har rustat upp med böcker, tidningar, mat, block och datorn följer också med, så jag ska nog överleva. Tidsinställda inlägg är kirrade så det inte ekar tomt om jag inter hinner skriva något någon dag. Jag har samlat ihop massor av saker som jag fått och köpt under sommaren, men som ni inte sett än så glöm inte att kika in här ändå. Jag har packat ned massa sommarkläder som jag inte fått chansen att använda än, men ärligt talat spelar det ingen större roll om det regnar heller. Jag ser fram emot att bara kunna sitta ner och läsa en bok, sova länge på morgnarna, gå på härliga promenader och eftersom jag ska ut på landet ser jag fram emot grusvägarna, djuren och den hemska lukten från traktorerna som åker förbi med koskit på vagnarna. Åh vad jag har längtat till detta ställe! ♥ 
 
 

Kommentera här: