Does anybody know how scary?


Usch hur något bara kan bli så fel! Jaja, gjorde plättar med mamma, men det gick så segt så vi
gjorde pannkakor av resten. Med grädde och sylt, perfekt avslut på dagen! Imorgon ska jag till
Stockholm och ha min allra första pianolektion någonsin, jag är sjukt nervös! Nu är det verkligen
på riktigt och det börjar kännas. Jag är otroligt dålig på att kolla klart filmer nuförtiden, när jag
inte kollar på tvn så mycket längre. Jag gör så mycket annat också, istället liksom..
Just nu sitter jag och mamma i soffan och lyssnar på en inspelning av hennes konsert med
Margaretha Bengtsson, Elise Einarsdotter och Olle Steinholtz (stavning?). Vill ju inte missa mina
två favoritlåtar därifrån så jag sitter kvar. Btw förstår ni att jag ska gå på samma skola som
Maggan gjorde? Min idol liksom!
Ja juste, jag ska till min kusin sen också på studentgrejs. Helt sjukt att två av mina kusiner nu
tar studenten och att min syster även skulle gjort det. Helt galet vad tiden går fort!! Ja så nu måste
jag välja något att ha på mig också haha. I-landsproblem som vanligt, men det är jobbigt!


Mer text nu, fick tillbaka lite skrivlust.
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag ♥



This is for you and it's for me.
You are my north, my south, my east and west.

Kommentarer:

1 Adam:

skriven

puss o kram i massor till dig inför morgondagen

Kommentera här: