Never trust a pretty girl with a dirty secret

 
Jag har legat i sängen och kollat på Pretty Little Liars nu hela kvällen, och jag blir bara mer och mer förvirrad. Fel personer verkar vara the bad guy och jag gråter, är rädd som fan och svettas ihjäl om vartannat. Härligt avslut på kvällen! Nej men faktiskt, det är ett sjukt bra program, men jag bara önskar att allt kunde sluta lyckligt och att det kunde ta slut nu!!! 
 
 
Jag vill även tacka för alla fina besök och kommentarer idag, det är verkligen superkul när det kikar in fler folk på bloggen ibland. Så får jag hoppas att några av er stannar kvar också. Jag hoppas ni har en super kväll och att ni ska sova gott inatt.

Kommentarer:

1 jusian:

skriven

heej, fin blogg, det skulle vara jätte kul ifall du gick in på min blogg och slängde någon kommentar :D

Svar: Klart jag kikar in på bloggen när du kommenterar och allt! :)
Karolina

2 Victoria & Hanna - vichan:

skriven

Jätte fin blogg!
Riktigt härlig design!
Har aldrig sett pretty little liars, men den värkar bra!

Svar: Tack så mycket! :) Det är en serie jag kan rekommendera, även om man fastnar och ofta blir arg för att det aldrig tar slut hahah! ;)
Karolina

3 Alicia Franzen:

skriven

Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

Svar: Tack så mycket! :) Klart jag gör!
Karolina

Kommentera här: