Tiden räcker inte till

 
Eftersom jag inte har hunnit med datorn och bloggen idag, så får det bli 2 bilder från förra sommare då jag var i Åre. Mådde apa, pga ett missförstånd med mitt hjärta, men nu när jag ser tillbaka tror jag det fanns vissa ögonblick under resan som faktiskt var rätt mysiga ändå! Om man ska fortsätta på temat glad, som på bilderna, så kan jag meddela att jag har haft en underbar dag! Fått fina presenter och många fina gratulationer, både på facebook och sms.
 
Imorgon tar jag mig alltså iväg igen, det blir jobb för hela slanten. Nu ska jag till fina Undersvik och vara ledare för 98:or, ett läger man går för att se om man vill konfirmera sig året efter (för att få reda på vad det innebär ungefär). Eller ja, det jag ska göra är att leka lekar, vara glad, lära mig massa namn och spela lite piano. Så om jag ska vara ärlig så ska det bli rätt så skönt!
 
 
 
Jag har inte hunnit göra några tidsinställda, jag hoppas ni förstår varför. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det eftersom internet och täckning däruppe är riktigt kasst, men jag ska göra mitt bästa för att få lite tid över till att brottas med ett blogginlägg. Massa kramar och ha en underbar vecka, så hörs vi åtminstone när jag kommer hem igen! ♥
 
 

Kommentera här: