Phobia

 
 
Hej vänner! Jag var och vaccinerade mig igår igen och den här sprutan gjorde ännu ondare än förra gången. Jag somnade aldrig riktigt inatt utan låg och yrade i smärtor. Förberedde mig på att behöva åka till akuten och försökte hitta på något att skriva till kollegorna. Man gör ju allting så himla mycket värre när man är trött och inte kan sova! När jag vaknade imorse ville jag gråta. Det hade faktiskt blivit värre och jag kunde knappt röra armen, det gjorde SÅ ont.. Jag knaprade lite piller innan jag åkte till jobbet och som tur var hjälpte det tillräckligt för att jag faktiskt skulle kunna röra armen, om än med rätt okej smärtor. 
 
Jag har tagit mig igenom dagen förvånansvärt bra och känner att smärtorna börjar avta, även om det fortfarande gör ont. Jag tänkte ta lite ledigt ikväll och bara vila så har det förhoppningsvis gått över helt tills imorgon! 
 

Kommentera här: