Birthday dinner

 
 
Här har ni kvällens förrätt och efterrätt! Förrätten fixade jag faktiskt ihop själv, surprise haha. Nej men det blev riktigt gott och med bra sällskap blir ju allting så himla mycket bättre! Mamma (och lite pappa) fixade efterrätten precis som hon gjort i hela mitt liv, samma jordgubbstårta varje år. Det bästa jag vet ♥ Med lite matkoma, fina presenter och mysig släkt kan jag helt klart säga att det har varit en bra dag. Nöjd med livet säger jag godnatt för kvällen.
 
 
Jag har precis tackat ja till att fortsätta jobba lite mer på jobbet än bara helger den här sommaren vilket passar mig ganska bra. Jag hoppas bara på att min uppdatering här inte blir lika trist som den skulle kunna bli. Jag ska såklart göra mitt bästa! Imorgon är det alltså dags för lite jobb igen.
 

Kommentera här: