Kräftis

 
 
Det var ett antal timmar sedan jag skrev sist, men så blir det ibland. Hur som helst kom jag hem igår, helt slut efter en lååång skoldag som slutade med att sjuklingen fick ställa fram stolar och notställ till ca 20 personer, där det sen kom några kommentarer om att jag gjort fel.. Efter middagen satte jag mig i systers säng med en kopp te och såg på när hon och mamma möblerade om. Klockan blev lite för mycket och hoppade snabbt som ögat ner i sängen för att tackla veckans sista skoldag. 
 
Och idag har det verkligen inte hänt mycket alls. Vi hade en liten mysig kräftskiva här hemma (med systers äppelpaj till efterrätt!) och jag som inte ätit kräftor sen vi flyttade (snart 2 år sedan) var överlycklig! Det är en solklar favorit hos mig. Och fingrarna slutar inte lukta.. Resten av kvällen har jag bara legat i soffan och umgåtts med familjen. Fredagsmys i all sin enkelhet ♥
 
 


 
 

Kommentera här: