18/8

 
Cravings på denna frulle idag, yes!
 
 
Jag är ledig ifrån jobb idag vilket var otroligt skönt, jag som inte sov speciellt mycket häromdagen. Istället tog jag ikapp dom timmarna idag då jag vaknade för en timme sen. Riktigt tråkigt dock då jag bland annat fick med mig croissanter till frukost. Jag kände inte riktigt att en gigantisk frukost var så nödvändig när jag vaknade så sent.. Får ta ikapp det en annan dag!
 
 
Dagens planer är lite oklara, jag måstemåste packa upp och så ska jag ta tag i träningen, som jag faktiskt började med på Gotland. Jag fick världens ryck och längtade efter nästa tillfälle direkt efter jag tränat. Jag har inte riktigt känt att jag har tid till sånt här när jag jobbar, man är så trött efteråt, men nu ska jag göra ett försök i alla fall. Jag mår så bra när jag tränar, så jag hoppas att jag kan hålla i detta. 

 
Jag insåg när jag vaknade och såg alla barn utanför fönstret att jag saknat att ha de lekandes på andra sidan gatan. Skolan har startat för många igen och jag hoppas att ni har en riktigt bra dag där, ni som börjar. Jag var alltid nervös, vare sig det var ny skola eller samma som jag gått i flera år haha. Men allting löser sig så länge man är positiv. 

Kommentera här: