Mad woman

 
 
 
Alltså när jag tar såna här bilder (låter som att jag gör det typ 5 gånger om dagen haha) med den här frisyren ser det ut som att jag har klippt av allt hår och har en pytteliten toffs där bak! Anyways så har ni mig här, blank i ansiktet efter dagens jobb, endast mascara och egentligen helt utdöd. Om ni kikar in i min dator så ser ni att utöver de här 4 bilderna tog jag ungefär 20 till som ser ut mer som den första bilden och värre.. Hur kan ens humör bli så rubbat att man tycker om att ta fula bilder på sig själv? Haha, jag skrattar verkligen åt mig själv. 
 
Vi mätte temperaturen i kassan idag och fick fram 35 himla grader, usch och fy! Jag förstår att vätskebristen är nära hela tiden. Resten av kvällen tänker jag istället ägna åt att ligga här i fåtåljen, med öppen balkongdörr, och kolla på serier. Hur bra?
 
 

Kommentera här: