Sicily

 
 
Ja hörni, nu var det äntligen dags för mig att få uppleva lite sommarvärme utomhus och inte bara inne på jobbet. Jag kollade datum som jag varit ledig den här sommaren och det är inte många, oplanerat och det är därför jag tjatar så mycket om det haha. Hur som helst har jag en hel vecka ledigt framför mig och dagen har spenderats åt ärenden och packning inför detta. Imorgon drar jag mig alltså mot varmare breddgrader för att ha det bra och träffa lite italiensk släkt, precis som det ska vara! Jag har planerat lite inlägg som kommer upp då jag inte vet hur det blir med internet och sånt när jag väl har åkt. Jag ska försöka njuta av varenda sekund där nere, för sen väntar höst och ännu mera jobb (fullt planerat dock!) och det är inget jag vill tänka på just nu. Det tar vi sen, så länge får ni har det bra i kalla höstiga Sverige och försök ha lite kul även nu när skolor och jobb har börjat. ♥
 
 

Kommentera här: