Update

 
En liten snabb casual outfit från häromdagen när det blev middag inne i stan. 
 
Jag lever mer än bra här borta på ön. Jag har väl inte direkt berättat var jag skulle, men för mig har det inte varit det viktiga. Det viktiga var att jag fick vara ledig någon annanstans än just i stan. Det blir lätt att man hamnar i samma vanor som när man jobbar ändå, här på landet kan jag verkligen njuta till fullo. Jag har inga måsten, tvn har stått tyst, datorn är knappt använd. Jag har badat, solat, tagit en pw i den fantastiska omgivningen, sett solgången både inne i stan och här över åkrarna, det har regnat, varit solsken, jag har fått se kalvarna förflyttas från hage till hage, kalvrymning, bilbingo, lammen som bräker och stirrar ut en. Jag kan fortsätta hur länge som helst, här mår jag så bra! 
 
Det har hänt så otroligt mycket, och ändå har jag bara varit här på vårt sommarställe och tagit det lugnt och njutit. Nog för att jag har solsemestern kvar, men just nu spelar det ingen roll om det regnar eller är sol, jag mår bra här hur som helst! Med kaffet i handen kan jag redan säga att det här är något av det skönaste jag gjort på hur länge som helst. Jag skulle vilja stanna här så mycket längre! 
 
 
Jag hoppas ni har det bra var i världen ni än befinner er! 
 

Kommentera här: