Vinnare

 
Det blev en riktigt hektisk dag på jobbet och i denna hetta kom huvudvärken krypandes. Man försöker dricka vatten men det känns som att inget hjälper? Fick tipset att ta med resorb till jobbet haha, det funkar säkert toppenbra! Jag hoppas ni alla där ute dricker ordentliga mängder med vatten och kan svalka er på olika sätt. Själv har jag suttit vid altandörren hela kvällen med en tidning som jag fläktat med och under den jobbigaste stunden kom även ett broccolipaket fram ur frysen haha. Sprang förbi kiosken på väg hem och hämtade ut ett paket. Dom är jättegulliga där och känner igen en, så idag när ägaren hade familj/släkt där var han tvungen att jag var "grannen i den vita villan". Att jag dessutom besöker dom så ofta som "hon kommer hit varje dag och hämtar julklappar" med ett skratt gör att jag nästan börjar fundera på hur mycket jag egentligen handlar på internet. Nej skämt åsido, jag har himla bra grannar och jag uppskattar trevliga människor. Det är såna människor som förgyller min vardag det där lilla extra!
 
 
Jag är himlans trött nu så jag tror att nästa stopp får bli sängen. Här under har ni min sushi-dejt häromdagen.
 
 

Kommentera här: