Bedtime

 
 
 
Det är så fuktigt i hela mitt liv just nu, det känns som att det inte finns en enda riktigt torr sak i min närhet. Nu är det liksom inte på grund av att jag själv är svettig eller så, utan det är på grund av vädret.. helt sjukt haha. Är det bara jag som känner såhär? Däremot är det ganska skönt på jobbet när det inte är så soligt, så jag är trots allt inte så negativ till att det regnat idag. Anyways har jag haft en toppendag. Ni vet när allting bara går som man vill att det ska gå? När allting går så himla bra och tajmat? En sån dag har jag haft! Istället för att vara trött och utmattad när åkte hem var jag pigg och gick mer än gärna i långa trappor istället för att ta rulltrappan. Jobb är mitt liv just nu, sorgligt nog haha. Jag ska försöka få till lite fler andra inlägg också, om inte annat så får jag ju snart semester! Dock ska jag gå upp tidigt imorgon bitti, så jag tänkte avsluta dagen här.
 

Kommentera här: