Förra året..

 
 
"Vad gjorde du förra året vid denna tidpunkt?" 
Ja i år är det ingen tvekan om att min sommar helt och fullt gått åt till att fylla bloggen med inlägg om hur mina jobbdagar ser ut. Eftersom jag numera i princip jobbar heltid där kretsar mitt liv kring det stället och jag har så mycket jag känner att jag vill dela med er, som förmodligen känns supertråkigt för er haha. Förra året kring slutet av juli skulle jag spendera en helg med familjen på mormors lantställe. Första dagen började dock vattenbrunnen att brinna på grund av värmeböljan vi hade då, så vi var utan vatten och bestämde oss för att åka hem igen. Jag var också och kollade på en fullsatt EM-final på Friends arena, superkul och rätt lag vann såklart! 
 
Minns ni vad ni gjorde förra året? Det är ganska kul att så lätt kunna gå tillbaka och kolla!
 

Kommentera här: