Lilac

 
Något av det mysigaste jag vet på sommaren är att ha små odlingar med grönsaker, jordgubbar, blommor och här hemma har vi också massa olika kryddor. Att bara kunna gå och plocka är så himla lyxigt! Vi hade mer utav allt sånt innan vi flyttade, men lyxen att bo så nära stan och ändå ha tillgång till sånt här är helt fantastiskt! (Man kan ju såklart ha på balkongen eller dylikt.)

 
Så roligt att jag inte tyckte jag var speciellt trött efter jobbet idag men somnade direkt på vägen hem och när jag kom hem lyckades jag lägga mig i sängen och inte orka upp. När jag gick imorse var det svinkallt, jag hade både kavaj och poncho och fröd ändå, men det har varit svalare på jobbet idag (!!).
 
Något jag aldrig berättade igår var att jag halkade i regnet och ramlade på gallret precis i entrén (typiskt mig). Jag blev så jäkla chockad och folk kom fram och frågade hur det gick men jag kunde inte annat än skratta. Det gjorde inte ondare än det brukar när man landar på rumpan, så mer var det inte med det. Idag däremot har jag såå ont i ena armen, jag måste sträckt den? Dessutom har jag blåmärken på både ben och armar hahaha! Hur klantig?! 
 

Kommentera här: