Was ist denn los?

 
 
Hej vänner! Jag har försökt skriva ett inlägg i 45 minuter nu.. Jag kollar på fotbollen och har knappt skrivit ett ord på hela halvleken. Jag har varit ett nervvrak hela dagen haha! Det verkar ju dock gå bra för Tyskland så lite kan jag väl lugna mig. Jag hoppas så innerligt att detta håller i sig!
 
Dagen i övrigt har varit riktigt svettig! Jag tror att alla i Stockholmsområdet håller med mig när jag sagt att det varit helt sjukt varmt idag. Jag har jobbat i denna hetta och man blir alltid överraskad på detta ställe. Idag gick kassalådan sönder bland annat och vi försökte laga och trixa, kan inte annat än le åt att någonting sådant händer. Har dessutom tittat på vädret och det verkar som att det ska vara supervarmt och härligt ända tills på söndag, då jag såklart har nästa lediga dag. Ibland ska man ju ha tur.. 
 
 

Kommentera här: