Worse

 
 
Jag vet inte var jag ska börja med att berätta om den här dagen. Jag började i alla fall med att försöka göra det till en minst lika bra dag som igår, jag mådde ju så himla bra. Det började bra men störtade ganska snabbt. Jag har bara haft en sån himla otur! Kastat ett vattenglas på mig själv och på golvet, haft ut en islatte precis innan jag ska ge den till en kund osv osv. När jag väl kom hem efter stängningspasset, ett försenat tåg och en springtur till bussen satte jag mig ute på altanen med en kopp kaffe och en kanelbulle för att bara slappna av. Jag har precis kikat klart på Alla hans ex på 3an, helt sjuk film! Den fick mig att tänka på annat en stund och nu känns det bara som att jag är supertrött och helt utmattad. Så istället för att tänka ännu mer negativt och låta ännu fler dåliga saker hända så går jag och lägger mig med förhoppningen om att jag kan lyckas vända morgondagen till något himla bra!
 
Later ♥
 

Kommentera här: